معرفی تابلوهای روان

 

از جدیدترین و جذاب ترین ترین روش های تبلیغات الکترونیکی ، تابلو های LED روان می باشد که طی سال های اخیر در کشور ما نیز به طور قابل توجهی از آنها استقبال شده است . این تابلو ها در سر درب مجتمع ها، فروشگاهها ، مغازه ها ، پمپ بنزین ها و همچنین در فضای داخلی نمایشگاهها ، سالن های سرپوشیده ، سالن های ورزشی و فرودگاهها، مراکز دولتی و... قابل استفاده می باشند . این تابلو ها به صورت تک رنگ ، سه رنگ و فول کالر، با هر ابعادی و بدون محدودیت در متن، قابل ساخت بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارند .

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر میزان فروش

تجربه ثابت کرده است که درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین، اثرگذاری بیشتری در ماندگاری دارد. مانند تبلیغات در شبکه های تلویزیون، بیلبورد های تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی. یکی از انواع مدرن تابلو های تبلیغاتی، تابلوهای LED روان و تلویزیون های شهری میباشند . تابلو روان و تلویزیون شهری با بهره گیری از ویژگی های بسیار مهم تحت عنوان پرتاب نور ، امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان (متحرک) و پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی ، باعث شده که این نوع از تبلیغات به عنوان یکی از تاثیر گذارترین ها مطرح و مرسوم گردد به طوری که طبق گفته کارشناسان صنعت تبلیغات و دارندگان تابلو روان و تلویزیون شهری ،معرفی کالا وخدمات با این متد تبلیغاتی به طورت میانگین باعث افزایش مشتری تا30% میزان گذشته میشود.

در اروپا چندین تحقیق برای ارزیابی تاثیر تابلوهای روان انجام شده است. این روش ها بر این اساس بوده است که چه میزان از افزایش فروش ها، در نتیجه استفاده از تبلیغات برای محصولات و خدمات، بر روی چنین تابلوهایی بوده است.

نتیجه یک تحقیق که بر روی یک سیستم تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه ASDA صورت گرفت ( شعبه سوپر مارکت وال مارت انگلیس) حاکی از این بود که دو فروشگاهی که از این سیستم تبلیغاتی استفاده میکردند، یازده درصد افزایش فروش داشتند.

تحقیق دیگری هم در سال 2004- 2005 در 182 فروشگاه COMPUSA به عمل آمد، نشان داد میانگین فروش کالاهای مورد تبلیغ 29 درصد افزایش داشته است. در موارد مشابه در فروشگاه ها و مراکز خرید، نمایشگاه ها و ... حتی تا میزان چهل درصد افزایش فروش نیز گزارش شده است

مزایا و ویژگی های استفاده از تابلوهای LED روان:

1- اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات، کالاها و ... با جدیدترین شیوه های تبلیغاتی

2- درج متن بدون محدودیت و تغییر آن در سریعترین زمان ممکن توسط کاربر

3- قابلیت پخش عکس، انیمیشن، فیلم و همچنین صدا با توجه به نوع تابلو به لحاظ رنگ و برد کنترلر بکار رفته در تابلو

4- مصرف برق پایین نسبت به نئون و دیگر لامپ های مشابه

5- عمر بالای LED

6- شدت نور بالا و زاوبه دید وسیع

7- کاملا ضد آب، روزدید و ضد ضربه

8- استفاده از قاب های با جنس ورق آهن، CNC شده و قابلیت استفاده در فضای باز با رنگ الکترواستاتيک،خم سه طرفه و دریچه ی تعبیه هوا و یا استفاده از فن

و ...

شرکت فنی مهندسی سبحان از شرکت های پیشرو در امر ساخت و مونتاژ تابلوهای روان و تلویزیون های شهری در شرق کشور می باشد.

مشتری عزیز و همکار گرامی ، توصیه می کنیم در انتخاب و سفارش تابلوهای روان نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید با صرف هزینه قابل قبول به کالایی با کیفیت مطلوب دست یابید:

1- ال ای دی ها در حالت خاموش، چنانچه دارای لنز کدر و غیرشفافی باشند،اغلب چیپ ست مرغوبی ندارند.البته توجه داشته باشید که این شرط همیشه صدق نمی کند.

2- به کیفیت پلاستیک بدنه ماژول توجه ویژه ای داشته باشید چرا که اغلب ماژول های LED از اسکلت های پلاستیکی با مواد بازیافتی تهیه می شوند . این اسکلت ها در معرض گرما و سرما تغییر شکل داده و تاب بر می دارند . همچنین از ظاهر یک ماژول می توان براحتی به خساست تولید کننده آن برای استفاده از مواد اولیه مرغوب پی برد .

3- به کیفیت برد مدارچاپی و کیفیت مونتاژ قطعات پشت ماژول نیز دقت نمایید .

4- برای ساخت تابلو هایی که قرار است در فضای باز نصب شوند حتماً از ضد آب بودن ماژول مطمئن شوید . اغلب ماژول های تابلو روان و تلویزیون شهری روی هر کدام از LED های خود سایبان هایی دارند که به آنها ابرویی یا آفتاب گیر می گویند . چنانچه تابلو روان قرار است در فضایی قرار بگیرد که در معرض تابش آفتاب است ، حتماً از ماژول های دارای ابرویی استفاده نمایید .

5- کیفیت و مشخصات منبع تغذیه و مدار کنترلر از اهمیت بالایی برخوردار است،سعی نمایید بهترین انتخاب(هرچند با صرف اندکی هزینه بیشتر)را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر،استعلام قیمت و سفارش با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

(051-38642519/09154393959)

 

 

مشخصات و ویژگی های تعدادی از تابلوهای روان این شرکت

 

 

 

 

 

 مراجعه به صفحه تلویزیون شهری

تماس با ما

آدرس شرکت :

مشهد - بلوار پیروزی - بین پیروزی 68 و چهار راه صیادشیرازی - مجتمع راد

ایمیل:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن های تماس:

051-38642519

 6726 604 0922- 3959 439 0915

 

 

issco= Ideh Sazane Sobhan Company

آخرین پروژه های اجرا شده

 

issco mashhad

issco chabahar

p5 indoor issco 2

issco.ir expo mashhad

issco.ir sang amir

issco.ir tabriz

p10 red

p6 outdoor 2

green